Volgende stap in optimaliseren klantbeleving en dienstverlening

foto: Jacques Kok

Creaforti versterkt managementteam met Daniel Fischer
Arnhem, 11 mei 2015 – Sinds 1 mei is Daniel Fischer de nieuwe commercieel manager bij Creaforti Telecommunicatie in Arnhem. Hij is aangetrokken om het verkoopteam verder te professionaliseren. De focus ligt hierbij op het waarmaken van de klantverwachting in een sterk veranderende markt. Fischer volgt Hans van den Hudding op, die eerder dit jaar als algemeen directeur aan de slag is gegaan bij Creaforti.

Fischer heeft meer dan twintig jaar sales- en accountmanagementervaring. In eerste instantie in verschillende functies aan de operatorzijde en de afgelopen 2,5 jaar als ondernemer. Fischer: “De afgelopen jaren heb ik als ondernemer het ICT- en telecomlandschap vanuit verschillende invalshoeken bekeken. Operators richten zich steeds meer op grote corporate accounts. Hierdoor ontstaat er ruimte voor specialisten. Door de jaren heen leerde ik Creaforti kennen als een enthousiaste en ondernemende club. Alle ingrediënten zijn bij Creaforti in huis om de klant met de gewenste specialisatie en flexibiliteit te bedienen. Ik ben blij dat ik mijn kennis en ervaring kan inzetten voor Creaforti en de klanten.”

Samenwerking op basis van vertrouwen

Van den Hudding licht de aanstelling van Fischer toe: “ICT-ontwikkelingen als Machine-to-Machine en Internet of Things bieden enorme kansen voor het bedrijfsleven. Deze oplossingen staan nog in de kinderschoenen. Ons doel is innovatie en techniek te vertalen naar praktische voordelen voor de klant. Daniel is voor ons de aangewezen persoon die vanuit een commerciële rol de techniek kan vertalen naar de meerwaarde voor onze klanten. Niet gericht op korte termijn successen, maar vanuit vertrouwen een duurzame samenwerking met de klant ontwikkelen.”

Betere dienstverlening voor de klant van onze klant

Volgens Fischer is het contact met de klant essentieel. “Onze kernwaarden – ‘samenwerken, normaal doen en plezier maken’ – zie ik als de basis voor het klantencontact. Het gevoel moet goed zijn. Daarnaast willen we onze klanten verrassen door meer te doen dan ze verwachten. Mijn uiteindelijke drijfveer is om onze klanten te helpen naar een betere dienstverlening voor hun klanten.”