CCV Shop breidt webwinkelsoftware uit met eigen PSP-dienst

CCV presenteert eerste geïntegreerde internetkassa voor webshops tijdens Webwinkel Vakdagen 2016

Arnhem, 20 januari 2016 - De ruim 15.000 Nederlandse en Belgische klanten van CCV Shop kunnen vanaf nu kiezen voor de nieuwe geïntegreerde Payment Service Provider (PSP) dienst van CCV. Hiermee hebben ondernemers in één dashboard realtime inzicht in hun online verkopen én ontvangen betalingen. De PSP-dienst van CCV komt in de loop van 2016 ook beschikbaar voor andere webshopsoftware dan CCV Shop.

Alles-in-één oplossing

CCV Shop is een alles-in-één oplossing voor zowel de beginnende als ervaren webwinkelier. Het is een totaalpakket inclusief hosting, updates, support en nu dus ook een online betaalmogelijkheid. Alle technische zaken worden geregeld, waardoor de ondernemer zich volledig kan richten op de verkoop van zijn producten.

Scherpe tarieven

CCV is met deze uitbreiding op haar dienstverlening de enige webshopaanbieder met een volledig geïntegreerde betaaldienst voor onder andere iDEAL, creditcards, Bancontact/Mister Cash en PayPal. “Webwinkeliers hoeven dan ook geen separaat contract met een PSP af te sluiten. Hierdoor is zakendoen met twee aparte dienstverleners - de leverancier van de webshop en de internetkassa - verleden tijd. De ondernemer heeft hierdoor één geïntegreerde online omgeving met een compleet overzicht.”, aldus Enny van de Velden, Managing Director van CCV Group. “Naast dit gemak betaalt de ondernemer voor onze oplossing geen vaste kosten en hebben wij scherpe transactietarieven.”

Retailer centraal

Voor CCV is de PSP-dienst een belangrijke stap in het aanbieden van volledig geïntegreerde betaaloplossingen aan ondernemers. Enny van de Velden: “Bij de ontwikkeling van onze dienstverlening staat de retailer centraal. Deze is in toenemende mate online actief, maar bedient zijn klanten ook persoonlijk vanuit de winkel of het magazijn. Dit maakt de wereld voor de ondernemer steeds complexer. Daarom gaat CCV naast de integratie van online en offline betaaloplossingen, diensten bieden die het runnen van een onderneming voor de retailer verder vergemakkelijkt. Denk aan services op het gebied van realtime voorraadbeheer en financiële administratie.”

CCV Shop is ook dit jaar weer aanwezig op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs te Utrecht. U vindt CCV Shop op stand B24. Enny van der Velden, Managing Director van CCV Group, zal tijdens de Webwinkel Vakdagen twee keynote speeches verzorgen: ‘De klant centraal’ op donderdag 21 januari van 14.45-15.15 uur en ‘ShoppingTomorrow: het stedelijk winkelgebied van 2030’ op woensdag 20 januari van 11.15-11.45 uur en donderdag 21 januari van 11.15-11.45 uur.