PR bureau FNKE introduceert FlipBelt in Nederland

Het Arnhemse PR bureau FNKE introduceert voor IMMAYA Sports de FlipBelt op de Nederlandse markt. De FlipBelt is een handig accessoire voor bij het sporten en je kan er gemakkelijk een telefoon, sleutels, bankpasjes of een paspoort in kwijt. De FlipBelt komt oorspronkelijk uit de VS en is daar een groot succes.

Het ultieme sportaccessoire


FNKE werkt graag voor merken die producten hebben die wij zelf zouden kunnen gebruiken. Dit product is ons letterlijk op het lijf geschreven,” vertelt Bram Jeurissen van FNKE. Bram is fervent crossfitter en heeft meerdere Mudmasters en Strong Viking Runs op zijn naam staan. “Er is niks zo vervelend als een telefoon, voedingsrepen, gels of trackers die rondspringen in je zak als je hardloopt. De FlipBelt blijft altijd goed zitten en verschuift niet tijdens het sporten. Zo hou je focus op jouw prestaties en niet of je telefoon nog wel in je zak zit.”

Goede klik

“We hebben een aantal PR bureau’s gesproken maar met FNKE klikte het op persoonlijk vak en op ideeën,” aldus Dirk de Reus van IMMAYA Sports. Zijn bedrijf is sinds kort de distributeur van FlipBelt in Nederland, nadat eerder Mexico, Spanje en de UK de FlipBelt hebben omarmd. “De FlipBelt is inmiddels wel verkrijgbaar in Nederland, alleen kent nog niet iedereen het product. Daar gaan we met FNKE verandering in brengen.”


Geïntegreerde campagne

Bram vult aan: “We introduceren het product eerst breed en gaan daarna per product de diepte in. Er staan mooie events op de planning. Daarnaast nemen wij het social-gedeelte voor Nederland ook onder onze hoede. Een langlopende en geïntegreerde campagne dus, waarbij on- en offline elkaar naadloos aanvullen.”