Creaforti wint belangrijke KPN award

bron(creaforti.nl)

Met 3 nominaties op zak en een dosis zelfvertrouwen afgewisseld met zenuwachtig grapjes maken, reisden we donderdag 9 februari met 12 collega’s af naar het hippe ‘B Amsterdam’

In deze locatie hield KPN haar jaarlijks Business Partner event onder de naam ‘KPN Strongest Partner Challenge’.

Van nominatie naar award
Na een aantal presentaties en award uitreikingen waarbij we niet in de prijzen waren gevallen, kwam de categorie ‘Ondernemerschap’ aan bod. Wederom zaten we op het puntje van onze stoel. Na het bekende tromgeroffel was daar dan de ontknoping: Creaforti wint de award voor de ‘Meest effectieve communicatiecampagne’.

Digitaal veilig werken
Remco Doeve (verantwoordelijk voor externe communicatie bij Creaforti) motiveert zijn enthousiasme over het winnen van deze award: ‘Onze communicatie is sterk gericht op bewustwording rondom digitale veiligheid, cybercrime en privacy. Dat de jury ons hiervoor een award toekent, motiveert ons extra om deze ingeslagen weg voort te zetten en relaties te blijven helpen bij digitaal veilig werken.’
Vakjury reikt prijs uit

Vivienne van Eijkelenborg (zakenvrouw 2016) reikte als lid van de vakjury de prijs uit aan Daniel Fischer (sales manager Creaforti) en prees Creaforti voor de wijze van communicatie en de uitgevoerde acties. De jury bestond verder uit Joris van Oers (Executive Vice President) en Jim Stolze (o.a. oprichter van TEDxAmsterdam).
Klanttevredenheid
Dat de award veel voor Creaforti betekent is logisch volgens Daniel Fischer: ‘Wat we nog belangrijker vinden is dat onze klanten ons ook steeds meer herkennen in de rol van adviseur en kennispartner. Er is nog veel werk te verrichten, maar 3 nominaties en een award bewijst voor mij wel dat we op de goede weg zitten. Daarbij is Klanttevredenheid voor ons een zeer belangrijke graadmeter.’

Het team van Creaforti feliciteert van harte alle andere winnaars. Tot volgend jaar!