PXL onthult nieuwe naam Steets in Pandasia

Op de foto (een deel van) het Steets team

PXL is van naam veranderd en heet vanaf nu Steets. Het bureau voor merkontwikkeling en merkbeleving uit Veenendaal is hard gegroeid en wil met een nieuwe naam de toekomst in. Een naam met een verhaal dat inspireert en tussen de oren blijft zitten.

‘Met inmiddels 32 collega’s bouwen wij aan sterke merken én merken die sterk willen worden’, zegt Louis Diepeveen, strateeg en partner bij Steets. ‘Dat deden we als PXL en dat doen we nog steeds’. In een mix van strategie, concept, creatie, code en interactie werkt het bureau aan lange termijn merkbeleving. ‘Dat houdt nooit op’, vervolgt Louis, ‘want een merk is nooit af.’

Zo is de naam Steets ontstaan. Vanuit het gegeven dat een merk tussen de oren van mensen zit. Mensen die veranderen, omdat de wereld om hen heen verandert. Steeds sneller en ingrijpender. In deze dynamiek is het de kunst om mee te bewegen en te blijven analyseren en verbeteren, altijd vanuit de essentie van het merk. ‘Wij willen steeds persoonlijker en relevanter communiceren’, zegt Louis. ‘En steeds interactiever. Een merk bouwen gaat tenslotte over relaties. Dat is tweerichtingsverkeer. Ook dat zie je, met een beetje fantasie weliswaar, terug in onze nieuwe naam.’

Bij een nieuwe naam hoort een nieuwe stijl en website (steets.nl). Als kers op de taart is er ook een nieuw inspiratieboek uitgebracht, met tips over wat er allemaal komt kijken bij het bouwen van een merk in een digitale wereld. De aftrap van Steets is groots gevierd in Pandasia in Ouwehands Dierenpark, inmiddels al jaren klant bij PXL en nu dus Steets.

www.steets.nl