In de dertig jaar dat VE ICT bestaat heeft zij een reputatie opgebouwd in de FoodValley en is trots genomineerd te zijn voor de System Management Company of the year. Een bekroning op ons werk zegt Gerard de Weerd, Algemeen directeur bij VE ICT. In de afgelopen jaren is er veel geïnvesteerd in kwaliteit en certificeringen. Zo is VE ICT recent gecertificeerd voor ISO 27001 en NEN 7510. Al vindt hij dat kwaliteit en klantgerichtheid voortkomt uit de bedrijfscultuur.
Pro-actieve ondersteuning
Elk moment van de dag, onderweg of op kantoor willen medewerkers van onze relaties een veilige toegang tot hun bedrijfsgegevens. Voor een vaste vergoeding per maand wordt dit door VE ICT gefaciliteerd. Deze abonnement gebaseerde service wordt ondersteund door goed gekwalificeerde vakmensen vanuit zowel de project- als service organisatie. Of het gaat om een vraag van een gebruiker of een complex incident, ze worden graag pro-actief opgepakt om de continuïteit van de bedrijfsvoering te garanderen.
Bedrijfscultuur
Service is geen afdeling maar een manier van denken en doen door iedereen. Aan onze kernwaarden zoals ondernemerschap en klantgerichtheid zijn gedragsindicatoren gekoppeld, waarop wij elkaar aanspreken. Zo verdiepen wij ons in de klantrelatie om te begrijpen wat de impact is in geval van een incident. Bij de één heeft een printerstoring een veel grotere impact dan bij de ander.
Schaalbaar
Recent is VE ICT aangesloten bij de Solimas Groep. Deze samenwerking stelt ons in staat om met behoud van de lokale en betrokken dienstverlening op te schalen tot meerdere expertises door geheel Nederland. Met de ruim 100 aanwezige specialisten zijn wij nog meer in staat met elkaar te innoveren en een bruisende werkomgeving te creëren, wat medewerkers boeit en bind. Tevreden VE ICT medewerkers zorgen nu eenmaal voor tevreden medewerkers bij onze klanten.