Regio
Achterhoek Haaglanden
Amsterdam-Amstelland Hollands Midden
Arnhem-Nijmegen IJsselland
Brabant Midden Kennemerland
Brabant Oost Noord-Holland Noord
Brabant West Noord-Limburg
Drenthe Rivierenland
Flevoland Rotterdam-Rijnmond
Foodvalley Twente
Friesland Utrecht
Gooi en Vechtstreek Zaanstreek-Waterland
Groningen Zeeland
Zuid-Limburg

Contact

Duifkruid 143

4007 SW Tiel

085 - 0870727

info@grandoni.nl

SNS is er voor jou: nog meer aandacht en focus voor duurzaamheid en de kleinzakelijke markt.

4 minuten

SNS winkels werken voortdurend aan duurzame relaties SNS is in beweging. Als particuliere klant kun je er al jaren terecht voor alle bankzaken. Zowel fysiek als digitaal. Maar nu zetten de teams van de vier winkels in Rhenen, Veenendaal, Ede en Wageningen de volgende stap: nog meer aandacht en focus voor duurzaamheid en de kleinzakelijke markt. Het team staat dicht bij de klant, op een laagdrempelige manier. Het is kennen en gekend worden. Heel normaal bij SNS.


Karin Steinmeier, Financieel Adviseur, en Pascal Schellings, Manager Klantteam SNS Bank (regio Ede/Wageningen/Rhenen/Veenendaal) gaan er eens even goed voor zitten. Ze hebben namelijk veel nieuws over ‘hun’ SNS te vertellen. Een bank die graag zichtbaar en bereikbaar wil zijn. De vier winkels bestaan uit deskundige en flexibele adviseurs die thuis zijn in maatwerkoplossingen. Ze staan naast je, nemen je mee. Betrokken en objectief. Ze hebben lol in wat ze doen.”

“Het is kennen en gekend worden. Heel normaal bij SNS”

v.l.n.r. Karin Steinmeier, Pascal Schellings, Franklin Mahulete, Paul Hofer en Jan Teunissen van Manen

Nieuwe koers

Karin: “We gaan als SNS een nieuwe koers varen. Jarenlang waren we vooral de bank voor particulieren, maar de laatste tijd gaan we ons nog meer richten op de kleinzakelijke markt. Omdat we merken dat daar behoefte aan is. Onder andere in gang gezet door de onzekere tijd waarin we nu leven. ZZP’ers, eenmanszaken, freelancers hebben behoefte aan meer ruggensteun. Waar loop je tegenaan? Welke vragen leven er? Samen kijken we of we ondernemers op weg kunnen helpen met speciale pakketten als een bedrijfshypotheek of helpen we je een bedrijfskrediet aan te vragen. Daarbij maken we gebruik van ons brede netwerk in dit werkgebied.”

Duurzaamheid

Van oudsher is SNS thuis in geld en financieel beheer. Maar de teams begrijpen als geen ander dat de wereld verandert. Duurzaamheid en energiezuinig wonen en werken is nu de toekomst. En daar haken de adviseurs maar wat graag proactief op aan. Zij omarmen het regionale netwerk en werken samen met lokale partners. Een treffend voorbeeld is de ondertekening in 2019 van het ‘Convenant Duurzaam wonen in Rhenen’. Hiermee zetten zowel SNS, de gemeente Rhenen en de Rabobank Vallei en Rijn zich in om duurzaam wonen in Rhenen te stimuleren. Pascal hierover: “Dat was al een mooie aanzet om duurzaam denken breder op de kaart te zetten. Nu gaan we dit verder uitrollen. Het is bovendien voor de adviseurs een mooie uitdaging om zich op meerdere fronten voor onze klanten in te zetten.”

 “Zij omarmen het regionale netwerk en werken graag samen met lokale partners”

Looptijdgesprek

Karin: “Iedere twee jaar nodigen wij onze klanten uit voor een looptijdgesprek over de bestaande hypotheek. Dan nemen we alle ins en outs door en kijken samen of het bestaande pakket nog past. Maar daarin gaan we vanaf nu een stapje verder.” Ze noemt een voorbeeld. “Stel je wil je woning verduurzamen zoals het plaatsen van zonnepanelen, het isoleren van de spouwmuur of je overweegt de aanschaf van een warmtepomp. Wij zijn natuurlijk niet de energiespecialist, maar willen de klant toch graag helpen. Dan verwijzen wij bijvoorbeeld door naar de gemeente, een notaris of een andere partij of partner op het gebied van energie. Maar we wijzen ook op de vele financieringsmogelijkheden bij de SNS. Denk in dit verband bijvoorbeeld aan slimme bespaartips, een Persoonlijke Lening Duurzaamheid of is een Duurzaamheidslening een goede optie. Het is allemaal maatwerk. Als er partners/organisaties in de regio op het gebied van duurzaamheid geïnteresseerd zijn, en daarover in gesprek willen gaan, dan staan we daarvoor open, nodigt Karin uit.

Voldoening

“Ik vind het bovendien een leuke invulling van mijn rol als adviseur. Van nature zijn we ‘bankmensen’, maar deze manier van werken geeft mij erg veel voldoening. We horen het overigens ook terug van onze klanten dat we ons verantwoordelijk voelen en graag willen meedenken. De klanttevredenheid is bovengemiddeld hoog. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat veel van onze adviseurs al een lange staat van dienst hebben bij SNS. Ik werk er zelf al meer dan 30 jaar met plezier, maar er zijn meer collega’s die de bank al jaren trouw zijn. Dat zegt veel.”

‘De klanttevredenheid is bovengemiddeld hoog’

Pascal: “Je ziet het ook terug in de klantcontacten. Je bouwt samen een relatie op, en dat werkt plezierig. Als je als particuliere of zakelijke klant voor een belangrijke keuze staat en je wikt en weegt, dan bel je gewoon je eigen adviseur op en gaat hierover in gesprek. Je hoeft dan niet eerst helemaal door de organisatie heen voordat je iemand aan de lijn hebt. Je kunt onze adviseurs met vragen gewoon op hun eigen mobiele nummer bellen. Makkelijk toch?”

Wil je meer weten, of wil je je als meedenkend partner op het gebied van duurzaamheid aanmelden, neem dan vrijblijvend contact op met een van de adviseurs van de winkels in Rhenen, Veenendaal, Wageningen, Ede en Barneveld. Ze staan graag voor je klaar.

 

Pascal Schellings , 06-83237085
Karin Steinmeier (Ede) 06-23649622
Frankline Mahulete (Ede) 06-12841325
Tom Jonk (Veenendaal) 06-57591704
Jan Willem van Tuil  (Veenendaal) 06-53133494
Paul Hofer (Wageningen) 06-51282013
Jan Teunissen van Mane n (Rhenen) 06-51214114
Dick van den Boogert (Barneveld) 06-12567613

Share by: